Mimořádná opatření v Domově U Přehrady (16.3.2020) - co vše děláme pro minimalizaci rizik
• Domov seniorů U Přehrady (dále Domov) byl pro veřejnost z důvodu šíření koronavirové nákazy uzavřen pro veřejnost dne 9. 3. 2020.
• Od 5. 3. 2020 probíhaly v Domově namátkové kontroly zaměstnanců – měření teploty a 10. 3. 2020 byl vydán metodický pokyn č. 1.
• V týdnu od 9. 3. 2020 se zvýšeně dezinfikují povrchy a personál provádí častou dezinfekci rukou. Je zakázáno opouštět areál domova. Dodavatelé předávají zboží zaměstnancům pouze mezi vstupními dveřmi, pracovnice recepce má roušku a rukavice.
• 15. 3. 2020 bylo vydáno Čestné prohlášení zaměstnance, které specifikovalo vyloučení možnosti nákazy od veřejnosti i z jiných oblastí, než jen Itálie.
• 16. 3. 2020 podepisují zaměstnanci Čestné prohlášení a jsou během dopoledne ústně informování o dalších opatřeních, které mají zamezit nákaze.
Těmito opatřeními jsou:
• Svozy zaměstnanců z větších vzdáleností – ukončení jízd MHD.
• Nákupy zaměstnancům - zaměstnanci nemusí chodit nakupovat, veškeré nákupy nutných produktů – potraviny, drogérie, léčiva, budou zařízeny externím zaměstnancem. Vše bude sepsáno v patřičném dokumentu předáno během úterý a zaměstnanci podepsáno.
• Všichni zaměstnanci obdrželi jednorázovou roušku, igelitové zástěry, které budou sundávat pouze v případě osobní přestávky na jídlo, mají k dispozici jednorázové rukavice a ochranné brýle. Personál je tedy již od 16. 3. 2020 plně vybaven odpovídajícími hygienickými pomůckami.
• Jsou zorganizovány nákupy respirátorů, dalších roušek (pratelných na 90° a žehlitelných), dalších igelitových zástěr.
• 16. 3. 2020 Telefonická konzultace s MUDr. Monikou Hausenblasovou (KHS) ohledně nastavených opatření.
• Krizový štáb ve složení Závůrková, Typltová, Trnková, Jindrová, Beránková a Tymešová se dohodl na bariérových opatřeních šíření nákazy v Domově takto:
• Uzavírá se hlavní jídelna pro cca 40 chodících klientů. Klientům se bude strava donášet na pokoje. Klubovny budou využívat pouze klienti na patrech, v případě první nákazy respiračním onemocněním, se uzavřou i klubovny na jednotlivých patrech.
• Jídelna bude uzamčena, personálu bude z kuchyně voženo jídlo na chodbu před jídelnu.
• Aktivizační pracovnice se budou věnovat klientům v rámci individuálních aktivizací, budou pomáhat s péčí o klienty a se stravováním klientů. Bude jim dočasně změněna pracovní doba i na odpolední práci, aby bylo dostatek personálu i na odpolední pomoc při stravování (dohodnuto na poradě se staniční sestrou – vytvoří písemnou zprávu s podpisy účastníků porady).
• Pokoj č. 404 je vymezen jako potenciální infekční pokoj, bude označen. Na pokoj se připraví další dvě lůžka – tudíž bude pokoj vybaven 4 lůžky pro případné infekční klienty. V zádveří budou připravené roušky, empíry a rukavice na jedno použití.
• Veškeré výjezdy klientů, pokud nejde o akutní stavy, jsou dočasně zrušeny.
• Výjezdy vedoucí kuchyně za nákupy jsou zrušeny – vše bude řešeno dodavatelsky.
• Zaměstnancům je měřena teplota 2x denně.
Ředitel |
|
||
Bc. Tomáš Pěnička |
775 894 675 |
||
|
|||
Kancelář vrchní sestry |
|||
Alena Zemanová vrchní sestra |
725 823 946 | ||
Olga Vlková staniční sestra |
778 529 370 | ||
|
|||
Kancelář ekonomického úseku |
|||
|
774 526 869 | monika.luxikova@domovuprehrady.cz | |
|
775 895 032 | lucie.kralova@domovuprehrady.cz | |
|
|||
Kancelář stravovacího úseku |
|||
Vendula Beránková vedoucí stravovacího provozu |
775 780 144 | ||
Jan Sajewicz vedoucí kuchař | 725 823 879 | ||
|
|||
Kancelář sociální pracovnice (vč. příjmu nových klientů) |
|||
Mgr. Ilona Hlávková sociální pracovnice |
725 846 162 |
||
Pavlína Kadečková administrativa | 778 881 967 | ||
|
|||
Vedoucí správy budov |
|||
Daniel Košťák |
777 775 024 |
||
|
|||
Recepce |
|||
Ludmila Beránková |
488 588 311 725 846 165 |
||
Simona Dědková Kratochvílová, DiS. |
|||
Jaroslava Muzikářová |
|||
|
|||
Úsek sester |
|||
Úsek sester 1. a 2. patro |
770 137 946 |
|
|
Úsek sester 3. a 4. patro |
770 142 665 |
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|
|
|