Vážení příznivci Domova,
jak jsme Vás již informovali, doba „Covidová“ se nevyhnula ani nám U Přehrady. Po výskytu prvních případů minulý týden proběhlo včera, 10.11., za asistence KHS naplánované plošné testování klientů i zaměstnanců a bohužel nedopadlo příznivě. Počet pozitivních klientů i pracovníků nás samotné překvapil, protože valná většina našich obyvatel se těší dobrému zdraví a nemoc jsme běžnými kontrolami (absence teplot, bolestí hlavy apod.) neodhalili. Do karantény okamžitě odešlo 19 zaměstnanců. Covid+ je také 23 klientů. Rodiny jsme bezprostředně po zjištění výsledku informovali.
Na situaci od min. týdne průběžně reagujeme posilováním krizového plánu. Patra v Domově jsme rozdělili na zóny a zavedli další infekční pokoje. Snažíme se, aby klienti, u kterých byla prokázána nákaza, mohli zůstat na svých pokojích a zachovali jsme jejich pohodlí. Někteří se přeci jen izolovat museli na předem připravená lůžka. Personál je vybaven všemi ochrannými prostředky dle metodiky MZ. Pomůckami jsme se předzásobili a zatím máme dostatek.
Velmi složitá je samozřejmě situace se vzniklým, akutním nedostatkem personálu. Aktuálně oslovujeme síť našich kontaktů, ale budeme rádi za dobrovolníky, především na pozice pečovatelek/pečovatelů či zdravotních sester. Situaci denně konzultujeme s KHS a ošetřujícím lékařem a komunikujeme i s městem Jablonec a dalšími partnery.
Děkuji všem našim zaměstnancům za to, jak se k problému postavili a pečují o naše klienty. Pracovníci v přímé péči pracují na 150%. Jako pečovatelky nyní slouží i rehabilitační sestřičky či kolegyně z aktivizace. Já a vrchní i staniční sestra, jsme si zase rozdělily služby pozitivních zdravotnic. Díky tomu můžeme říct, že péče je v plném rozsahu zajištěna min. na několik nadcházejících dnů.
V úterý odpoledne dorazily slíbené antigenní testy a jsme tedy připraveni opět testovat všechny klienty a zaměstnance tak, abychom měli přehled, jak infekce postupuje a zároveň hlavně jak USTUPUJE.
Věříme, že bude toto náročné období brzy za námi bez těžších případů mezi klienty i našimi kolegy.
Držte nám palce!
Bc. Pavlína Bílková, Dis.
Ředitelka organizace
Ředitel |
|
|
Bc. Tomáš Pěnička |
775 894 675 |
|
|
||
Kancelář vrchní sestry |
||
Eva Horváthová, vrchní sestra | 725 823 946 | |
staniční sestra | ||
|
||
Kancelář provozního úseku |
||
Vendula Beránková, vedoucí stravovacího provozu | 775 780 144 | |
Lucie Králová, personální agenda | 775 895 032 | |
Kancelář sociální pracovnice (vč. příjmu nových klientů) |
||
Mgr. Ilona Hlávková, sociální pracovnice |
725 846 162 |
|
Pavlína Kadečková, administrativa | 778 881 967 | |
|
||
Recepce |
||
Ludmila Beránková |
488 588 311 725 846 165 |
|
Simona Kratochvílová, DiS. |
||
Jaroslava Muzikářová |
||
|
||
Úsek sester |
||
Úsek sester 1. a 2. patro |
770 137 946 |
|
Úsek sester 3. a 4. patro |
770 142 665 |
|
|
||
|
||
|
|
|
Volná pracovní místa |
|