Mimořádná opatření v Domově U Přehrady (16.3.2020) - co vše děláme pro minimalizaci rizik
• Domov seniorů U Přehrady (dále Domov) byl pro veřejnost z důvodu šíření koronavirové nákazy uzavřen pro veřejnost dne 9. 3. 2020.
• Od 5. 3. 2020 probíhaly v Domově namátkové kontroly zaměstnanců – měření teploty a 10. 3. 2020 byl vydán metodický pokyn č. 1.
• V týdnu od 9. 3. 2020 se zvýšeně dezinfikují povrchy a personál provádí častou dezinfekci rukou. Je zakázáno opouštět areál domova. Dodavatelé předávají zboží zaměstnancům pouze mezi vstupními dveřmi, pracovnice recepce má roušku a rukavice.
• 15. 3. 2020 bylo vydáno Čestné prohlášení zaměstnance, které specifikovalo vyloučení možnosti nákazy od veřejnosti i z jiných oblastí, než jen Itálie.
• 16. 3. 2020 podepisují zaměstnanci Čestné prohlášení a jsou během dopoledne ústně informování o dalších opatřeních, které mají zamezit nákaze.
Těmito opatřeními jsou:
• Svozy zaměstnanců z větších vzdáleností – ukončení jízd MHD.
• Nákupy zaměstnancům - zaměstnanci nemusí chodit nakupovat, veškeré nákupy nutných produktů – potraviny, drogérie, léčiva, budou zařízeny externím zaměstnancem. Vše bude sepsáno v patřičném dokumentu předáno během úterý a zaměstnanci podepsáno.
• Všichni zaměstnanci obdrželi jednorázovou roušku, igelitové zástěry, které budou sundávat pouze v případě osobní přestávky na jídlo, mají k dispozici jednorázové rukavice a ochranné brýle. Personál je tedy již od 16. 3. 2020 plně vybaven odpovídajícími hygienickými pomůckami.
• Jsou zorganizovány nákupy respirátorů, dalších roušek (pratelných na 90° a žehlitelných), dalších igelitových zástěr.
• 16. 3. 2020 Telefonická konzultace s MUDr. Monikou Hausenblasovou (KHS) ohledně nastavených opatření.
• Krizový štáb ve složení Závůrková, Typltová, Trnková, Jindrová, Beránková a Tymešová se dohodl na bariérových opatřeních šíření nákazy v Domově takto:
• Uzavírá se hlavní jídelna pro cca 40 chodících klientů. Klientům se bude strava donášet na pokoje. Klubovny budou využívat pouze klienti na patrech, v případě první nákazy respiračním onemocněním, se uzavřou i klubovny na jednotlivých patrech.
• Jídelna bude uzamčena, personálu bude z kuchyně voženo jídlo na chodbu před jídelnu.
• Aktivizační pracovnice se budou věnovat klientům v rámci individuálních aktivizací, budou pomáhat s péčí o klienty a se stravováním klientů. Bude jim dočasně změněna pracovní doba i na odpolední práci, aby bylo dostatek personálu i na odpolední pomoc při stravování (dohodnuto na poradě se staniční sestrou – vytvoří písemnou zprávu s podpisy účastníků porady).
• Pokoj č. 404 je vymezen jako potenciální infekční pokoj, bude označen. Na pokoj se připraví další dvě lůžka – tudíž bude pokoj vybaven 4 lůžky pro případné infekční klienty. V zádveří budou připravené roušky, empíry a rukavice na jedno použití.
• Veškeré výjezdy klientů, pokud nejde o akutní stavy, jsou dočasně zrušeny.
• Výjezdy vedoucí kuchyně za nákupy jsou zrušeny – vše bude řešeno dodavatelsky.
• Zaměstnancům je měřena teplota 2x denně.
Ředitelka |
|
|
Mgr. Karla Salabová |
775 894 675 |
|
|
||
Kancelář vrchní sestry |
|
|
Eva Horváthová, vrchní sestra |
725 823 946 |
|
Barbora Benešová, metodička péče |
774 524 215 |
|
|
||
Kancelář provozního úseku |
||
Nikola Hortová (vedoucí provozu) | 775 780 144 | |
Lucie Králová (personální agenda) | 775 895 032 | |
Kancelář sociální pracovnice (vč. příjmu nových klientů) |
||
Mgr. Ilona Hlávková, sociální pracovnice |
725 846 162 |
|
Pavlína Kadečková, administrativa | 778 881 967 | |
|
||
Recepce |
||
Ludmila Beránková |
725 846 165 |
|
Simona Kratochvílová, DiS. |
||
Jaroslava Muzikářová |
||
|
||
Úsek sester |
||
Úsek sester 1. a 2. patro |
770 137 946 |
|
Úsek sester 3. a 4. patro |
770 142 665 |
|
|
||
Ombudsman |
||
Mgr. Michaela Tejmlová, LL.M. |
777 980 726 |
|
|
|
|
Volná pracovní místa |
|